СКИДКИ!!! С 23.07 по 03.08.21г. Успей поймать лето! Забронировавшим номер с 03.08 по 20.08 Отель дарит скидку 300 грн/сутки
Правила проживання

Ми раді вітати Вас в нашому готелі Віоліс. Ви для нас є бажаним гостем, і будемо намагатися зробити все, щоб Ваш відпочинок  був приємним.

Ознайомтеся, будь ласка, з нижче наведеними правилами і рекомендаціями нашого готелю.  Просимо Вас дотримуватися правил, встановлених в готелі:

  1. Номер в готелі «Віоліс» надається за пред’явленням документів, що засвідчують особу (паспорт, військовий квиток, для дітей до 16 років – свідоцтво про народження).
  2. Перебування в номері без попередньої оплати не допускається, в тому числі і при продовженні проживання.
  3. Всім відпочиваючим надається автостоянка.
  4. Необхідно дотримуватися чистоти в номері та на території готелю.
  5. Необхідно дотримуватися громадського порядку в номері і готелі.
  6. Необхідно дотримуватися правил пожежної безпеки, не допускаючи виникнення вогнищ пожежі. Ознайомтеся, будь ласка, з інформацією про те, як треба діяти.
  7. Залишаючи номер, не забувайте закрити водозабірні крани, вікна, вимкнути світло та інші електроприлади.
  8. У разі втрати або пошкодження майна готелю,Гість зобов’язан відшкодувати вартість завданих збитків
  9. Адміністрація готелю не несе відповідальність за збереження цінних речей залишених на території готелю і на пляжі.
  10. Особливо цінні речі приймаються на зберігання в адміністрації готелю, відповідно до опису.
  11. Адміністрація готелю не несе відповідальність за роботу міських комунікацій (відключення світла, води, тепла).
  12. Додаткове місце: з однієї особи – 400 грн. на добу.
  13. Діти до 5-ти років, проживання, харчування – безкоштовно за пред’явленням документа.
  14. Бронювання номера – 30% від загальної вартості проживання. Сума броні входить у вартість проживання.
  15. Оплата броні вноситься на протязі 3-х днів, з моменту бронювання номера.
  16. У разі дострокового виїзду утримується 100% за останню добу проживання.
  17. Вартість послуг може змінюватися в залежності від попиту і пропозицій, а також від рівня інфляції.
  18. Вартість на заброньовані номери, підтверджені внесеною передоплатою в розмірі 30%, не змінюється.
  19. Розрахунковий час:
    – час виїзду – 14:00
    – час заїзду – 16:00
  1. Номер в готелі «Віоліс» надається за пред’явленням документів, що засвідчують особу (паспорт, військовий квиток, для дітей до 16 років – свідоцтво про народження).
  2. Громадянин пред’являє адміністратору паспорт або замінюючий його документ, після реєстрації виписується гостьова карта і видається талон на харчування на весь термін проживання.
  3. Гостьова карта є пропуском в готель, по ній видається ключ від номера. Ідучи з номера, не забувайте здати ключ адміністратору і отримати гостьову карту. Талон на харчування необхідно віддати в кафе в день заселення. В день заїзду в вартість проживання включено: харчування на 2-х дорослих і дітей до 5-ти років, починаючи з вечері, в день виїзду – сніданок і обід – відповідно
  4. Розрахункова година в готелі «Віоліс»:
    – Заїзд: 16:00
    – Виїзд: 14:00
  5. При заселенні пізніше розрахункового часу і виїзді раніше 14:00 – оплата вилучається за повну добу.
  6. При проживанні Гостя в готелі більше 2 діб, у всіх категоріях номерів, вологе прибирання в номері проводиться на третій день з дня заїзду, за бажанням гостя, проте не пізніше 12.00.
  7. Заміна постільної  білизни проводиться 1 раз на п’ять днів.
  8. Після виїзду постояльця з номера проводиться повне прибирання.
  1. Першочергове право на розміщення в готелі отримують особи, які внесли передоплату за проживання, з підтвердженим бронюванням номера. Всі інші розміщуються в готелі при наявності номерів.
  2. Бронювання номера здійснюється шляхом направлення заявки до відділу бронювання готелю за допомогою: електронної пошти: boviolis@gmail.com, телефонного зв’язку: +38 (06153) 92 171, +38 (097) 412 90 05, 38 (095) 620 99 90.
  3. При гарантованому бронюванні проводиться 30% передоплата за весь період проживання з наступною оплатою при заїзді неоплаченої суми. Доплата суми, що залишилася в розмірі 70% здійснюється в день заїзду.
  4. У разі якщо Гість при гарантованому бронюванні вніс передоплату за номер і розбронював за 7 діб і менше до передбачуваного дня заїзду, передоплата за проживання не підлягає поверненню.
  5. У разі дострокового виїзду, оплата за номер за останню добу не повертається.
  1. Стоянка машин на території готелю дозволяється тільки при наявності гостьової карти.
  1. Залишати в номері сторонніх осіб в свою відсутність, а також передавати стороннім ключі від номера.
  2. Зберігати громіздкі речі, вибухові, токсичні матеріали, ртуть, зброю.
  3. Переставляти і пересувати меблі без узгодження з адміністрацією готелю.
  4. Куріння і приготування їжі в номерах. Штраф – 500 грн.
  5. Використовувати в номері електронагрівальні прилади (ел. Плити, СВЧ, тостери, праски, кип’ятильники та ін.).
  1. Гості припиняють проживання в готелі з закінченням договору між постояльцем і готелем про надання готельних послуг.
  2. Гість має право розірвати договір про надання готельних послуг в будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг (при достроковому виїзді стягується плата за одну добу вперед).
  3. Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання в готелі, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для проживання інших відвідувачів, готель має право відмовити в поселенні або розірвати договір (здійснити виселення). У цьому випадку після відрахування суми, що покриває нанесені відвідувачем матеріальні збитки і (або) штрафи, передбачені цими правилами, гостю повертається залишок внесеної раніше оплати.
  4. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках, якщо:
    – у відпочиваючих  відсутні документи, документи недійсні або прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
    – відсутня оплата за номер у встановленому порядку і в необхідній сумі;
    – у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
    – Гість відмовляється дотримуватися внутрішні правила проживання в готелі. У разі виникнення будь-якої проблеми, звертайтеся до адміністратора.

Готель забезпечує гостям збереження особистих речей, що знаходяться в номері, при дотриманні ними порядку проживання в готелі. У разі втрати або пошкодження речі гість повинен негайно повідомити про це адміністратора готелю. Якщо до закінчення строку проживання гість не пред’явив свої вимоги до готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені. За втрату грошей, кредитних і телефонних карток, коштовностей, ювелірних виробів, які не  були здані на зберігання, готель відповідальності не несе.

Готель не несе відповідальності за роботу міських комунікацій (відключення світла, води, тепла).

Готель має право відмовити Гостю в подальшому проживанні в готелі в разі порушення цих Правил і несвоєчасної оплати послуг готелю.

При заподіянні готелю значного матеріального збитку з вини чи недбалості постояльців і (або) їх гостей в обов’язковому порядку повинен бути складений акт встановленого зразка. В даному випадку крім відшкодування збитку постоялець повинен добровільно або в судовому порядку відшкодувати готелю втрати, пов’язані з простоєм номера під час ремонту, заміни меблів і т.п. випадків (наприклад, при затоці водою).

З повагою, адміністрація готелю.

Догори